Snart ska jag på nyårsbal och det känns bra. Har redan fixat frisyren och nyårslöftena vet jag vilka dem är. Detta året ska dem uppfyllas :)
Heidi har sett till att jag är fin i håret och snart ska jag själv se till att jag kommer lukta gott :)
Har man två kavaljerer får man anstränga sig liiite mer.
Hoppas nu bara 2007 blir bättre och börjar bättre. 2006 började förjävligt, H vet vad jag pratar om.
Gott nytt år ;)
Vi hörs nästa år!
Tjo!
söndag, december 31, 2006
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar