söndag, december 31, 2006

Snart ska jag på nyårsbal och det känns bra. Har redan fixat frisyren och nyårslöftena vet jag vilka dem är. Detta året ska dem uppfyllas :)
Heidi har sett till att jag är fin i håret och snart ska jag själv se till att jag kommer lukta gott :)
Har man två kavaljerer får man anstränga sig liiite mer.

Hoppas nu bara 2007 blir bättre och börjar bättre. 2006 började förjävligt, H vet vad jag pratar om.

Gott nytt år ;)
Vi hörs nästa år!

Tjo!

Inga kommentarer: