måndag, december 18, 2006

Bakishelgen!

Denna helg har jag gått ner två kilo, ätit två och en halv gång, haft huvudvärk, skakat, velat dö, mått illa vid tanken av jucie, velat kräkas av öl lukt, haft ont i halsen, haft ont i magen ( det har jag i och för sig varje dag ) tagit hundra värktabletter och tappat talförmågan... ALLT pga av den där jäcla finlandian. OJ vad jag drack, alldeles för mycket, har jag insett nu, haha!
Åkte ner till syrran i lördags morse och hur jag kunde åka tåg är fortfarande ett mysterium. När jag kom till syrran började jag skaka och efter de var jag i princip ett kolli. Har aldrig mått så dåligt och Emma och Kristian bara skrattade. Jag ska aldrig dricka igen, NOT!
Men jag kan lova att jag aldrig ska dricka Finlandia igen, usch!
Jag tror jag fortfarande är lite bakis eftersom jag inte fick ner någon frukost i morse och det brukar jag aldrig ha problem med.

Min pappa är underbar, han ringde mig i lördags och sa att jag lät bra på radion ( det var förinspelat ) och sen sa han att jag han bara ville höra min röst :) Gölligt!

Saw III var helt enkelt äcklig, som vanligt då! Jag och Emma höll varandra i handen, naaw :) Men vi överlevde, det gjorde dock inte de flesta i filmen.

Nu möte, sen hem och lägga sig.

Tjo!

Inga kommentarer: