Jag hade ingen lust att festa och ville egentligen inte gå ut, men eftersom jag visste att jag skulle gå ut med dem bästa så kunde jag inte säga nej.
Först förfest hos R med alla tjejerna, skitroligt. Trevligt också för den delen och jag räddade faktiskt R:s matta från att få dem största vinfläckarna.
Tanken var att vi skulle gå vidare till M, men eftersom alla tjejer var lata och trötta i benen och ville hellre gå till I så gjorde vi de. Vi samlades hos I och alla var i denna tidpunkt ganska fulla. R tog en ful bild på mig som hon skickade runt till alla och jag skrek att jag skulle mörda henne, men senare kom vi fram till att det inte var så och att vi egentligen bara ville ha varandra.
J ville jag mörda efter att han hotat med att lägga upp bilden överallt på internet, den jäveln.
Vi gick vidare och kom till Voda där alla inte fick plats, märkte också att någon/några råglodde på mig och insåg senare att det var två som flörtade med mig. Blev inte direkt intresserad och sa istället att vi skulle gå någon annastans. Efter massa bråk och tjat och vart vi skulle gå och efter att Heidi bekräftat att just dem två hade flörtat med mig kom vi till Vatra.
Vi kom in på vatra och alla var mer eller mindre ganska packade. M låg mest och dansade i golvhöjd, vilket är ganska vanligt, men snyggt ser det ut. R och jag hade roligt och dansade massa. Sen ringe J som jag saknat massa och sa att han ville träffa mig, NU!
J är jävligt snygg och kom förbi vatra, han bestämde sig för att komma in och vi dansade ganska intimt hela kvällen.
När jag står och dansar som bäst kommer Re förbi och utbrister ett "HEEEJ! Det var längesedan" Hon får givetvis en kram och presenterar mig för hennes underbart snygga kompis, hon kysser mig på handen och allt känns ganska bra igen.
Men allt underbart är bara kort, snart drar J i mig igen och vill desperat dansa.
Inser snart att både J och M behöver vatten och vi går till baren. Där kommer den snygga tjejen förbi och påminner mig om att killar är svin. Jag pekar då både på M och J och säger att dem är inte alls svin och att jag gillar dem väldigt mycket, varpå hon skakar på huvudet och går vidare emot toan.
J och jag fortsätter att dansa med, M, Jo, R, A och alla andra runt oss. J inser att han inte har balans varpå jag håller om honom hela kvällen. Känns bra :)
Kvällen fortsätter med felsteg, glas i handen, glas i munnen och massa andra saker som man kan råka ut för.
Vi går ut för att röka och träffar då den snygga tjejen igen, hon ber om eld och det fixar sig. Sen utbrister hon "Han är fan den snyggaste bögen jag sett, du ser ut som Jude Law" och pekar på M. Jag skakar på huvudet och säger att hon tagit fel och pekar istället på J.
"Han är bög och snygg" du har tagit fel.
Hon koncenterar sig på M och frågar om han är sårad. M skriker att han inte hör. Hon frågar mig om han är sårad och jag säger att han tar det nog som en komplimang, iallafall det där hon sa om att han är snygg och klär sig bra. Re och snygga tjejen börjar röra på sig och jag säger hej och skriker att jag och Re kanske hörs av någon annan gång, något jag vet inte konmmer hända, men det är sånt man säger.
Efter en baguette och många hejdå kramar från J går jag hem med R, H och Jo. Jo berättar om sina erfarenheter på en toa i Lund och jag lyssnar. Glad för att det har blev en så bra kväll...
tisdag, december 26, 2006
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar