När jag kom till radion i morse, så var Janne här och hans kompis låg i köket, på golvet, full! Janne var också påverkad, men lite sådär roligt, så han var ganska harmlös. Men inte spyan på toan eller i diskhon i köket. Upptäckte det när jag skulle på toan, där i handfatet låg det en halv räka och en paprikabit och det luktade för jävligt. Toa kunde jag givetvis inte gå på, så samtidigt som jag nu går in i studion och läser nyheter varja halvtimme, längtar jag efter städaren.
Börjar få dåliga samvete för att jag inte skickar julkort i år, har redan fått många, gaah!
Mår inte speciellt bra just nu. Har ont överallt känns det som och dagen kommer bli lång, plus att jag kommer missa alla luciatåg idag. Bajs!

<--- "Smaka Reinfeldts julbord"
- Fuck heller, äter hellre grus!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar