Jag är så trött på att hon alltid ska jämföra och att hon alltid ska kommentera mina beslut. Hon tror att jag bara gör det för henne och att det här kommer gå över. Hon förstår inte nu, men det kommer hon göra sen. Får jag hoppas.
Julaton igår var iallafall mysig, jag fick min feta ipod och hörlurar, men det jag blev gladast över ( eftersom det var oväntat ) var den fina hemstickade vantarna som farmor hade gjort till mig. Dem kommer jag alltid ha kvar, även när hon är borta. Det känns bra.
Idag är det den 25 och givetvis ska jag ut, alla ska ut, men jag har ingen lust. Men en liten visit blir det allt. Imorogn ska jag träffa fler kusiner och äta mer julmat och få mer juklapar, från syrran bland annat.
Jag är glad att jag är där jag är ida, men jag skulle vilja ha mer bevis för att jag gör rätt och att jag är duktig på de. Det räcker inte med en kompis värmande ord längre, det behövs något mer kraftfullt.
Nu borde jag duscha och sen fixa mitt egna lilla julbord, eftersom mamma och pappa är hos farmor. Towe kommer nog hit sen också!
God Jul!
måndag, december 25, 2006
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar