onsdag, december 20, 2006

Helt enkelt den tjugoende december

oh, how I love to be around...
Tingseks musik skrålar ut i mina öron och jag sitter och diggar.

Idag har det varit jullunch med både vi i tian och elvan ;) eller, jag vet inte om det var så mycket till jullunch men mat fick vi iallafall.

Fick ännu en förmaning, av Pia, att jag inte behövde stressa upp mig inför praktiken, men jag känner fortfarande att jag inte riktigt kan slappna av.
Men lösa sig vet jag att det kommer göra.

Nu har Ros och Cissi intagit vårt kollektiv, känns bra, det kommer bli bra. Jag vet att jag kommer trivas, det är possitivt.

Brevid mig står killarna och kladdar på Tina, bara för att hon är snygg. Det är så typiskt, inte för att jag skulle vilja att dem kladdade på mig men killar är så.
Det är alltid rörelse härnere i studion. Alltid någon som skriker på någon, någon som sänder radio, någon som jagar någon, någon som gnäller över att ingen diskar, alltid någon som klagar.
Men jag antar att det mest speglar hur det är i världen.

Idag har jag fixat den sista julklappen, en klapp som jag inte tänkt att jag skulle fixa, men nu har jag gjort det iallafall för hon som ska få den är verkligen värd den :)

Igår kväll var som vanligt Erik hos mig, vi såg på det dagliga Ally Mcbeal avsnittet och pratade massa. Det är skönt att prata med honom, han tycker som jag, precis som jag. Han är den manliga versionen av mig, även fast han saknar en hel del testosteron.
Idag ska vi bowla, jag är inte bra på de, men det är kul och det blir nog en hel del Singstar också, det är jag däremot bra på!

Mamma och pappa skickade ett sms till mig igår och berättade hur mycket dem saknar mig, det var sött och det är ganska klart att dem älskar mig väldigt mycket. Men ibland blir jag ledsen ändå, det finns saker som alltid kommer ligga kvar och kommer behöva jobbas på. Önskar bara att allt skulle vara bra.

Se och le :) http://www.youtube.com/watch?v=vr3x_RRJdd4

Ikväll blir det bowling med elvorna. Jag SKA vinna.

Snart ska jag fika, julfika, mys :)

Tjo!

Inga kommentarer: