måndag, december 18, 2006
och helt plötsligt var inte allt lika bra igen...
...nu vet jag verkligen inte hur det blir och jag har så jäkla ont i magen igen. Jag vill ha denna plats mest i världen och helt plötsligt är det fler som vill samma sak och nu blir det en nervös väntan som jag helst inte vill prata om, men kommer blir tvungen att prata om.
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar