lördag, december 09, 2006

I Göteborg

Så nu sitter jag alltså här. I Towes soffa och lyssnar på Anna Ternheim, måste jag tillägga att jag mår bra!?

Det känns som om allt börjar lösa sig och det är skönt. Jag orkar inte gå runt och inte veta var jag ska vara och var jag ska bo om mindre än två månader. Nu vet jag iallafall lite och det är bättre än ingenting.

Jag behöver ett nytt liv nu, det börjar bli riktigt tråkigt och allt börjar bli utslitet, förutom Erik. Han är bra och jag behöver honom därnere.

Towe och jag ska till stan snart. Sen kommer Emilia, vilken bra kväll vi kommer få.

Tjo!

Inga kommentarer: