Detta har varit den bästa dagen på mycket länge.
Det första som hände var att Pia ringde och frågade om jag "ville vara med". Jag sa givetvis ja och får nu vara med och starta hennes produktionsbolag, kan det bli bättre. Hon skämtade också på några andras bekostnad och vi skrattade ganska mycket, härligt!
Sen kom Ingrid och Lisa och hälsade på. Jag och Heidi roade dem och sen gick jag ut med Ludde.
Senare firade vi min praktik på Mcdonalds och samtidigt uppmuntrade vi Rebecca som jobbade. Skulle inte äta Mcdonalds annars!
Vi planerade också porrtorsdag och jag insåg också att jag längtar väääldigt mycket till Sthlm, av någon anledning som kanske hör ihop med porrtorsdagen ( fråga inte mig, jag vet inte )
Imorgon ska jag gå och le hela dagen och gå på bio med mina föräldrar och deras kompisar. Woho.
Tjo! ( Livet leker )
tisdag, januari 02, 2007
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
1 kommentar:
Porrtorsdag?! Tell me about it! ;P
Skicka en kommentar