söndag, oktober 29, 2006


Gårdagen var toppen och jag blev sådär härligt full :) trevligt sällskap och mycket roligt att lära känna joni. Denna kväll måste vi göra om.

Idag har jag och mamma varit ute och gått och pappa har sprungit billingehusloppet.
Jag har träffat Issa, köpt underkläder, hyrt film, sovit, ätit god mat som pappa lagat och bara tyckt att det varit en bra söndag.

Jag och mamma träffade en söt dvärgvalpstax ( konstigt ord ). Jag var tvungen att ta kort på den.
På hemvägen gick vi igenom skogen där jag och mina klasskompisar lekte när vi var små. Tänkte på killen som ibland var med oss, han bodde precis i närheten, han tog livet av sig för ett tag sedan. Hoppade framför tåget. Hemskt.

Snart ska jag till london :)

Inga kommentarer: