Jag vet inte om man ska prata om att man är deprimerad, det kanske blir värre då?! Jag vet ju inte, jag kan ju inte veta. Men at jag är deprimerad just nu är ganska klart. Iallafall när jag är ensam, det är då som det gör mest ont.
Skulle egentligen stanna hemma denna helgen, hemma i Båstad alltså. Men jag blir mer och mer sugen på att åka till Erika. Även fast jag inte har råd, men det var och är mysigt hos dem. Jag kan behöva de, man ska ju alltid göra det som är bäst för en själv.
Har ont i magen varje dag nu och nu beror det inte längre på min magsjukdom, utan mest på att jag har ångest inför min praktik och boende i framtiden. Jag måste säga upp min lägenhet snart och det smärtar, där har jag nämligen min trygghet nu. Men man bör gå vidare i livet.
Nu ska jag ta lunch, om det går och äta nu!
tisdag, oktober 24, 2006
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar