onsdag, oktober 25, 2006

Tjugofemte oktober

Idag beställde jag, Lina och Sandra biljetter hem från London. Det gick bra och det var speciellt roligt när Sandra sa att det var Karlsson, Lindberg och Hansson som skulle flyga. Det lät som vi var tre pensionärer istället för tre tjejer mitt i livet!

Och idag sa jag också upp min lägenhet och det värker i magen. Jag vill inte lämna den, men jag vill lämna Båstad. Världsligt problem! Jag är så löjlig ibland!

Vet inte hur det blir i helgen, kanske Skövde om jag inte blir övertalad av Erik ( my bög ) och dem andra vännerna härnere. Det brukar ju bli så. Men Skövde lockar väldigt mycket, eftersom jag har sådan ångest. Varför är det såhär varje höst för?!

Nä, nu ska jag inte sitta här och gnälla. Jag borde gå hem och sova eftersom jag gick upp klockan fyra i morse för att utöva morgonsändning! Jag borde dricka te, läsa, gå ut och gå, lyssna på musik och trivas med livet!
Så nu ska jag göra de!

Tjing!

Inga kommentarer: