Idag kände jag det för första gången, den där kalla, frusna och ensamma känslan som kommer på hösten. Kallt så att man fryser ända in i märgen och ensamheten som inte verkar ge sig. Varför känner man sig mer ensam på hösten än på sommaren?
Idag har jag varit ledig, vilket var väldigt skönt, eftersom vi firade Catrin som fyllde 21 år igår. Jag sov till halv elva i morse, något som jag inte kunnat göra på ett tag, så att säga att det vart skönt är en underdrift.
Hittade ännu en spindel i morse, varför bor dem hos mig för? Kan dem inte hitta någon annan att terrorisera? Åh suck. Gjorde samma sak med denna spindeln som förra, släppte alltså en bok på den. Men denna gången blev det min vegetariska kokbok och inte designboken :)
Ja, hur som helst är den iallfall jävligt död nu!
Snart blir det iallafall filmkväll med min vackra bög Erik och andra fina vänner!
tisdag, oktober 10, 2006
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar