
Jag måste säga att helgen har varit bra. Förutom vissa saker, men livet är ju sådär upp och ner alltid och kommer så alltid att vara.
Mycket alkohol har druckits i helgen och kanske är det så, att det blir svårare och svårare med åren att umgås utan den. Usch vad djupt det blev nu. Back to track!
Idag har jag varit med Martin ut i skogen och nej vi plockade inte svamp, utan jag såg på när han och hans vänner spelade "Air Soft". Kan sammanfatta det hela med ett ord asballt :)
Känns konstigt att det är söndag och att jag fortfarande är hemma i Skövde, men det var ju mest för att dem förbannade biljetterna var slut. Men jag kan säga att jag är glad för att dem var de, fördå fick jag ju en söndag här och så fick jag äntligen se vad Martin jämt gör på söndagarna!
Bilden är från den lilla hemmafest som blev hemma hos Martin i fredags. Kommer inte ihåg mycket som vi pratade om eller vad jag berättade och tur är kanske de. Hoppas ingen annan minns heller. Martin passade som vanligt på att dokumentera lite och bilden visar kanske ett litet resultat.
Nä nu ska jag sova, ska ju upp fyra imorgon för att ta det förbannade 04:50 tåget, så att jag kommer i tid till den allt för viktiga "Protools" lektionen.
Tjing!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar