tisdag, november 21, 2006

En uppdatering så har fått vänta

Ja jag erkänner, det var länge sedan jag var här och skrev om mitt liv. KAn bero på att jag varit i London en vecka och är i Stockholm nu. Tillgången till dator har inte varit så bra under denna tid.
Måste börja med att säga att London var fantastiskt och jag åker gärna dit igen. Allra helst nu, direkt. Fast det är dyrt och man är lite rädd i London ibland.

Nu har jag varit i Stockholm i 11 dagar och ska vara kvar här till fredag. Det känns bra, är på Vinyl nu och jag skrattar mest hela tiden.
Förra veckan var jag på P4 extra, det var lite mer skärpt, men roligt och man träffade allt några kändisar. Inte för att det är viktigast, men lite kul är det allt.

I helgen åker jag hem till Skövde, en snabbt stopp får det bli. Åker ner på måndag morgon igen, till den staden ( samhället ) jag helst vill slippa just nu. Jävla Båstad, jävla skit Båstad!
Tur att man har kompisar där som jag längtar efter och att syrran har lovat mig att se Saw, nästa gång jag kommer till Lund. Det är bra att ha något att längta efter.

Längtar till jul nu, något förskräckligt, längtar till mitt gamla liv och min "gamla" vänner. Julmys är inte heller helt fel.

Hoppas vid gud att det blir som jag vill med praktiken, annars gpr jag under.
Håll en tumme för mig ;)

Inga kommentarer: