Just nu är jag kattvakt hemma hos A. På ett sätt är de ju ett mycket enkelt jobb, men jag har svårt att veta hur jag ska umgås med den. Katten brukar inte tycka om andra än A, men mig verkar den gilla. Fick höra av A att det är viktigt att katten själv får söka kontakt när den vill. Och de gör den, men annars går den mest runt och jamar och jag antar att den saknar A. Tycker synd om den samtidigt som jag förstår henne. För jag saknar ju också just nu. Och jag hatar att jag saknar. Vill inte. Men snart får jag träffa X och då blir nog allt bättre. Men jag måste fortsätta med distansen. De får aldrig och kommer aldrig bli bra.
I tisdags fick jag träffa T igen och de var mycket mysigt. Kan inte förstå att hon och E varit borta i 3 månader. Härligt att de är tillbaka igen.
Annars jobbar jag mest och har insett att jag måste köpa massvis med nya kläder. Speciellt byxor. Jag hatar att prova byxor.
Nu borde jag sova. Uppdaterar mer en annan dag.
fredag, juni 13, 2008
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar