Men innan jag fick träffa den lille var det givetvis sandlådedags för både Affe och mig. Och vi grävde och grävde, byggde kakor och skrek OJ! när vi gjort något fantastiskt.
Jag blir lika glad varje gång jag ser honom, för han år så fylld av liv, så glad och alltid på gång.

Och givetvis var jag tvungen att köpa
Cheap Monday byxor till honom, nu när han är storebrolle. Han fick även en tröja med sitt favorit motiv, bilar!
Och visst blev han snygg?
Sigge fick en groda som såg både nöjd och lycklig ut. Och såhär såg Sigge ut.
Han sov mest, måste jag säga. Men jag hann med ett blöjbyte och lite skrik. Sigge kan också göra ljud ifrån sig.
Jag blir så stolt när jag ser Carina med sin familj. Både Emil och Carina är unga, men fixar allting galant.
Min dag har varit underbar och det bästa är att den inte är slut än. För snart är de vinkväll med J :) Dessutom har jag fått ganska klara besked att de blir pride i år :) Jippie!
2 kommentarer:
På tal om gulliga ungar så fick jag denna storyn via SMS igår. (tror du kan lista ut vilka personerna är).
Detta hände igår eftermiddag:
Pappan står i färd med att köpa en tröja när den 4-åriga dottern frågar:
-Ska du ha den när du dricker sprit?
Jag undrar vad föräldrarna svarade på det...
Haha, kan hon heta något som börjar med I, kanske? Du nu kom jag på en rolig sak till jag publicerar den i bloggen :)
Puss
Skicka en kommentar