onsdag, oktober 31, 2007

En bra dag och häxor på besök

Idag har det varit en bra dag. Jag har fått mycket gjort och tagit tag i mitt liv. Jag gillar dagar då jag tar tag i saker.



Nyss när jag satt här i min ensamhet och lyssnade på musik plingade de på dörren. Två häxor stod utanför och skrek: BUS ELLE GODIS! I min panik fick jag först tänka om vi hade godis hemma, för det brukar vi aldrig ha. Men jag ahde tur, det fanns en gammal påse uppe i skafferiet och vi slapp få ägg över hela fasaden. Jag fick kramar och två teckningar. Titta!



Jag gillar barn :)

Inga kommentarer: