Mamma och hennes vänner skickar alltid runt roliga klipp till varandra för att ha något roligt att se framemot när de ska "kolla sin mail". De brukar oftast vara skämt som träffar under bältet, men ibland är det andra roliga saker som får en att skratta så att nästan allt mag innehåll vill komma upp.
Har det varit en grå måndag för dig idag ber jag dig att kolla in denna länk:
http://birdloversonly.blogspot.com/2007/09/may-i-have-this-dance.html
Skrattar du inte åt detta så har du fanimej ingen humor!
måndag, oktober 29, 2007
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
2 kommentarer:
Det där är ett sånt sjukt jävla vuxet beteende, att sitta och skicka töntiga klipp och bilder till varandra. Mina kollegor gör det hela tiden, och jag tycker att det är jättefånigt. Tantnöjen säger jag.
Haha! Javisst är de så och det brukar vara bilder på tanter som släper brösten efter sig eller nått annat sjukt. Haha.
Skicka en kommentar