"Du frågar mig vad kärlek är men jag vet inget om det där, bara sånt som man kan mäta kan jag förstå"
Kents skiva har gått varmt här i några dagar och ännu en höst är Kent mina smågudar. Det är ingen sekt, jag lovar, men det är ett beroende. En höst med Kent bli en bättre höst!
Det blir allt svårare för mig att skriva om känslor i bloggen eftersom jag vet att fler och fler läser den och även fast jag bloggar så vill jag inte avslöjat ALLT privat. Men ni ska få tre ord som symboliserar hur jag känner just nu: Glädje, kontroll och lugn.
Tre ord som jag inte så ofta använder om mig själv, så jag är glad. Jag gillar förändringar.
Idag ska jag träffa världens bästa Carina och Alfons. Mariestad nästa!
torsdag, oktober 18, 2007
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar