fredag, oktober 12, 2007
Musik är den kärlek som antagligen alltid kommer vara den starkaste. Musik kan alltid trösta mig, finnas där när jag vill och den kan också säga vad jag vill. Musiken har makten över mig men jag har också makten att låta musiken dra med mig. Det kommer aldrig bli tyst runt mig och musik kommer alltid fylla min själ. Musik är en gåva och jag är glad att kunna ta del av de.
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar