torsdag, oktober 25, 2007

25 oktober

Igår var jag och klippte av mig håret hos min kusiner. Deras mamma, min faster, har varit frisör.
Men innan hon satte saxen i mig sa Anton något som fick mig att skratta:

- Sofie, du borde vara med i "Time out" eller "Sing-a-long" eller så, för du är så rolig!
- Men Anton, jag kan ju inte sjunga!
- Men det kan ju inte de andra heller!

Tydligen har jag begränsningar :) Det är fint att min vackra och söta kusin ser de!
Barn har alltid rätt. Så jag kan inte sjunga, men jag är väldigt rolig.
Skriv upp de! Tack för mig!

Ps. Så kort som håret är nu har det aldrig varit ds.

Inga kommentarer: