onsdag, januari 31, 2007

Åh herregud.

I 21 år har jag alltid vetat om, att jag är SUPER allergisk mot fisk! Och idag får jag av misstag i mig en hel fiskfele som jag tycker smakar kyckling. Nu såhär 30 minuter senare sitter jag här och lever. Har inte känt något, woho liksom. Jag kanske tål fisk nu :)

Inga kommentarer: