torsdag, januari 25, 2007

Var tog rösten vägen?

Jag har tappat rösten, helt. Jag får bara fram ljud då och då och imorgon ska vi spela upp pjäsen. Fuck! Jag är så bra på att planera min heshet.

I eftermiddag ska jag hem och packa. Gå igenom all skit och förhoppningsvis slänga saker, jag brukar ju ha lite svårt för det där ibland.

Det är konstigt för dem senaste nätterna har jag drömt samma sak. Eller det är två drömmar, en om kärlek och en om död. Först älskar jag sen dör jag, ganska logiskt ändå.

Äh, nu hinner inte jag mer. Ska repetera.

Tjo!

Inga kommentarer: