Jag har varit ute och gått igen, skönt! Annars har det inte hänt så mycket idag. Ska iväg och träffa snygga joni sen och förmodligen gå på bio med brudarna. Det blir nog en bra dag tillslut.
Detta fick mig att skratta idag :)
http://www.aftonbladet.se/vss/noje/story/0,2789,988093,00.html
tisdag, januari 30, 2007
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar