Det slog mig igår när L också sa de.
"Jag behöver någon nu"
Och det är sant, i ett och ett halvt år har jag bara brytt om mig själv ( det är inte riktigt sant, bryr mig alltid om andra ) men man kan säga att jag lagt det där med kärlek bakom mig. Kanske för att jag inte orkat, kanske för att jag inte kunnat stå för allt. Vi det här laget hade jag kunnat ha fler, jag vet, men jag har tackat nej, inte velat, sagt att jag inte kunnat. Ibland blit jag så trött på mig själv, min mamma brukar alltid säga att jag inte tillåter kärleken komma. Kanske det, jag vet inte. Det jag vet är att alla människor behöver närhet också jag. Punkt.
Vill hem och kramar alla. Carina med bebis, Martin, Heidi och Rebecca.
Usch, det är jobbigt att sakna.
Är också rädd för att jag inte kommer klara saker, fixar jag att ha praktik hos Pia, kommer jag lyckas. Jag vill så gärna, så gärna!
Nu examinationer.
tisdag, januari 16, 2007
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar