torsdag, februari 14, 2008

Jag är inte så bra på de där med alla hjärtans dag. Eftersom jag är en romantiker tycker jag de är banalt att man har en speciell dag för att uppmärksamma kärlek som borde finnas där 24/7.

För några år sedan, på denna dag, var min vän Erika och jag ute och åkte skidor. Utför.
De slutade med en bruten tumme för min vän och efter den dagen ser jag hellre 14 februari som "alla tummars dag" :)

Åhnejnej, jag är inte bitter. Sådant onödigt trams håller jag inte på med.

Snart fika med världens finaste Issa.

Inga kommentarer: