Just nu går allt bra på jobb fronten. Har fått en anställning på 45% och har nu en egen uppsättning av nycklar. Väldigt kul att de gått så fort att få så mycket ansvar. Känner att de verkligen är dags att skaffa ett par riktiga frökentofflor nu också.
Underbart att tjäna pengar också. De blir att lägga en hel del på hög.
För övrigt så längtar jag att få träffa Carina och Alfons. De var smärtsamt länge sedan nu!
Har tagit mig mer ansvar inom tjejjouren nu och det känns toppen. Vill engagera mig mer och mer för varje dag som går känns de som.
Nu längtar jag mest till kongressen nästa helg. Den kommer nog bli toppen.
Nu ska jag köpa frökentofflor
onsdag, februari 27, 2008
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar