onsdag, februari 06, 2008

6 feb

Igår blev jag hämtad på dagis. De brukar, vanligtvis, vara barnen. Denna gången var de min tur. IE kom förbi i sin volvo och klampade in på dagiset, de var roligt att se henne och givetvis hade jag tid med en fika.
De är spännande att träffa IE varje gång. Man får alltid höra om något nytt, både sånt som är mycket jobbigt till sådant som är mycket roligt.

Livet börjar komma igång igen, jag börjar känna marken igen. Nu vet jag vad jag vill och jag tänker jobba mig dit. NU gäller de bara att skaffa ett gymkort snart, så att allt verkligen kommer igång. Här ska de brännas fett och skapas muskler.

Inga kommentarer: