De är dagar som denna som jag förstår varför jag älskar min mamma så mycket. Hon öppnade sig i morse och vi pratade viktiga grejer, inte om mig denna gången, utan om henne.
Idag har vi firat min fina "lillebror", han är 18 nu och har blivit en riktig snygging. Ser framemot att kunna umgås mer med honom nu när han börjar bli äldre, kan ju till och med lagligt supa honom under bordet nu :)
De är sant som hon säger. Vi borde inte säga något, till någon!
söndag, februari 03, 2008
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar