måndag, september 17, 2007
Vilda
Igår höll jag Annas och Lindas Vilda för första gången. Hon är så näpen och söt. Älskade, vackra efterlängtade barn. Du anar inte hur mycket kärlek du kommer få från din omvärld om främst från dina fina mammor. Och om du någon gång behöver stöd så kommer jag alltid stå vid din sida. Älskade Vilda!
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar