Idag är de torsdag, men inte vilken torsdag som helst. De är min näst sista dag på Radio Båstad och imorgon får jag mitt diplom. Det är med blandade känslor jag tar emot de, de ska sägas, men glad är jag.
Imorgon kommer också mamma och pappa ner hit till Båstad. Vi drar senare vidare till Lund och till syrran. Det är skönt att vi tar tid för varandra nu, de uppskattas.
Avslöjandet av mullvadarna i nya klassen igår, var roligt. Det är alltid kul att se människor ståendes med skägget i brevlådan.
För Lindas skull så hoppas jag att bebisen kommer ut snart. Så svullen som är och har varit är hon värd att bli av med extra kilona snart.
Bebisen skulle anlänt i måndags, men som alla andra förstföderskor så kommer hon få sitt barn senare. Kanske idag, kanske imorgon, kanske senare.
Hoppas iallafall det blir ett välskapt barn och att det inte blir alltför svårt att klämma ut barnet.
Så du, Arwen, Ellen eller Rasmus, KOM UT NU! Du är efterlängtad.
Annars tycker jag det är lite höstligt och mysigt att både Idol och den underbara serien Heroes har börjat ;)
torsdag, september 06, 2007
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar