fredag, juni 01, 2007



Alfons är söt och funkar som taskigt redigerad seriefigur.

Jag har varit glad för hennes skull denna veckan. Jag tycker om när personer som mått dåligt kan gå till något bra och börja må bättre igen.

Jobbet var roligt idag, speciellt när chefen berättade ( och illustrerade ) hur hans hund betedde sig igår efter han varit kraftigt nedsövd. Stackars Hjalmar.

Nu ska jag ta helg. Ikväll blir det att besöka Lina igen och imorgon kommer Rebecca :) Det blir en kompis helg helt enkelt. Tjo!

Inga kommentarer: