Idag hittade jag en kaffeböna i min jackficka. De som känner mig vet att jag inte dricker kaffe och aldrig kommer börja dricka de eftersom det helt enkelt inte är gott. Därför är det väldigt konstigt att det ligger en kaffeböna just i min ficka.
Lite senare letar jag vidare i min ficka och då hittar jag en barnmössa från polarn och pyret. Det kan vara Affes, eller Saras eller Rebeckas. Annars har jag faktiskt ingen aning.
Idag är jag också värd jävligt ånga kakpoäng. Jag har ringt vårdcentralen och därmed har jag tagit ett litet steg till för att förbättra min vardag. Bra Sofie:)
Imorgon åker jag till Grebbestad!
måndag, juni 04, 2007
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar