onsdag, juni 20, 2007

En bra dag igår, hoppas denna blir minst lika bra! (fast det tror jag inte)

Dagen igår var bra, en riktigt bra dag :O) Fikade i fyra timmar och gick sen igenom en mörk tunnel, en mycket mörk tunnel. Lite rädd var jag, skam den som ger sig.

L ska få ett besök idag, vi har mycket att prata om. Jag vill som vanligt lätta på mitt hjärta och jag vet att hon har en hel del att berätta också. Meditation blir det såklart också.

Nu är bara frågan vad hon menade? Om jag känner mig själv rätt kommer jag vända och vrida på orden massa gånger innan jag blir besviken och lägger ner allt. Man ska alltid vara beredd på att få ett knytnävslag. Jag vågar inget annat, varför skulle jag vara värd något så fint?!

Är inte sugen på Midsommar, inte alls, men inte ens jag kan förhindra att den högtiden kommer. Suck.

Inga kommentarer: