fredag, juni 29, 2007

Kill your darlings!

Sitter och försöker klippa Anitra Steen intervju. Hon sa massa bra och nu sitter jag med 8 minuter som ska bli 2. Hur ska detta gå?

Jag var hos J idag. Han påminde mig om att vår tid är snart slut och det känns lite jobbigt. J är bra och egentligen vill jag inte byta, men som J sa, han kan inte följa med mig hela livet.
Vi slutar när flaggan är på topp.

Nu ska jag till Lina

Inga kommentarer: