Sitter och försöker klippa Anitra Steen intervju. Hon sa massa bra och nu sitter jag med 8 minuter som ska bli 2. Hur ska detta gå?
Jag var hos J idag. Han påminde mig om att vår tid är snart slut och det känns lite jobbigt. J är bra och egentligen vill jag inte byta, men som J sa, han kan inte följa med mig hela livet.
Vi slutar när flaggan är på topp.
Nu ska jag till Lina
fredag, juni 29, 2007
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar