torsdag, april 26, 2007

Release me


Jag har mått oförskämt bra de senaste dagarna, även fast jag är och har varit megaförkyld. Jag har inte tänkt en enda ond tanke och det måste betyda något bra. Jag är nöjd med mitt nya läge och tror att det kan bli något bra av allt.

En diskussion om lycka häromdagen gjorde att jag fick tänka till lite. Det är bra att tänka ibland, jag har det snuskigt bra egentligen. Jag borde tänka på de mer.

Idag valde jag gelatinfritt godis på tåget. :)

Inga kommentarer: