De senaste dagarna har varit underbara fast också mycket jobbigare. Har lagt mig sent och inte tagit tag i saker, jag vet att de kommer ge mig ångest snart. Ångest som bara trycker ner mig. Jag har ingen ork i kropppen längre och jag är rädd att nästa vägg kommer snart. Det är svårt att känna efter när man inte har lust eller inte vill förstöra en stämmning. Jag orkar inte förklara varför jag mår dåligt hela tiden.
Eriks födelsedagsfirande blev iallafall jättebra och han blev jätteglad för sin present, det gjorde mig glad. Jag älskar att göra människor glada. Sen fick jag ju träffa nya vänner också som Hampus t.ex. vilken underbar människa.
I helgen är det Skåne som gäller, fixa med bröllopet och bara umgås med min syster och co. Något säger mig att det kommer bli bättre denna gången, förut har det alltid blivit jobbigt. Jag är glad att personer kan få tillbaka sitt sunda förnuft.
Jag har börjat förstå vem det är som suger energi från vem egentligen, jag borde nog resa mig upp och gå nu, men det kan jag inte. Men snart så.
Jag ska lämna detta nu innan det blir allt för sorgligt
torsdag, april 05, 2007
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar