lördag, april 14, 2007

Jag dog inte fredagen den trettonde, idag är det en annan dag

Hon är förblindad och jag får acceptera de, jag är glad för hennes skull, det är jag verkligen. Hon behövde detta, men det gör jag med. Hon sa det till mig på telefonen igår, att hon är lycklig. Det är bra, mycket bra. Jag behöver inte oroa mig längre. Men som hon sa, jag oroar mig för dig och det gör jag också.

Jag var på Sahara Hotnights i onsdags och jag är nu kär i trummisen, she is hot!
Idag ska Heidi, mamma, pappa och jag på dop. Alfons ska få sitt namn och jag ska också få träffa världens bästa Carina :)
Ikväll kommer de kära tu till mig. Vi ska grilla antar jag.

Inga kommentarer: