Nu är en sak struken från min långa lista som ger mig ångest, boende är fixat, iallafall till augusti, sen får vi se vad som händer. Men såfort boendefrågan försvann fick jag ångest för pengafrågan. Aj!
Jag har ont i huvudet och det beror på pollen, tur att jag inte är superallergisk, jag har det bara lindrigt.
Är fortfarande uppe i varv efter de jag såg på teve igår, fy fasiken vad sexigt!
Jag ska hem i helgen, tåget går om två timmar. Alfons ska döpas och en middag ska arrengerad. Jag ska bedömma Heidis pojkvän, träffa mina snygga killar och baka bullar med mamma.
Det kommer bli en bra helg.
Ja just de, har inte känt av att det är fredag den trettonde än, jag har mest njutit i solen och jobbat!
So long, suckers
fredag, april 13, 2007
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar