Just nu bråkar Erik och Malou i köket, dem slåss som två syskon och Erik har en übersexig frisyr. Jag är glad att dem är här, dem gör mig glada och snart ska vi se på skräckfilm. Kan livet bli bättre?
Imorgon fyller Erik år och det kommer firas med prinsesstårta ( eller prinstårta som erik sa ) Jag har gjort den oc
h den blev fucking bra :) Imorgon ska vi också fika på chokladkoppen, Eriks nya stamställe, sedan han kommit på att alla bögar där är sjukt sexiga där :)Malou skrattar underbart klingande när jag härmar Pumba, hon hävdar också att det är den bästa imitationen ever! Så tjatar ni mycket så kanske jag utnyttjar mina västgötska rötter och drar till med ett "Pumpa säg" ( jag är verkligen skadad av branschen )
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar