torsdag, april 19, 2007

Jag är glad att jag är över ytan igen!

Jag älskar min chef, hon är helt enkelt underbar. Det var skönt att prata med henne, nu vet hon och det är jag glad över. Hon vet att det sticker ibland, att det inte alltid är bra. Jag sa till henne att det finns saker som håller mig över ytan och att jag kan vara glad ibland. Henne svar var. "Bara du inte är olycklig så mår jag bra"

Snart flyttar jag, byter trygghet igen. Jag börjar bli van vid att flytta nu, sjätte gången på ett och ett halvt år. Jag kan det här nu, men det gör minst lika ont varje gång. Det handlar inte om att jag inte vill, bara att jag inte orkar.

Idag köpte jag en Buddha :) han ska stå där han hör hemma, till vänster i mitt nya rum :)

Inga kommentarer: