tisdag, mars 06, 2007

Nanobyxorna från Tyskland har kommit

Igår gjorde jag ett reportage i mitt egna hem. Nano-byxorna från Tyskland har kommit och nu är det jag som ska föra en ljuddagbok i en vecka, för P1. Byxorna är faktiskt en hälsofara, men jag tycker mest bara att det är jättroligt. Jag och Ros skrattade läänge igår, dem är fruktansvärt fula!
Har jag nämnt att byxorna stöter ifrån sig vatten och inte kan bli blöta? Nä, men så är fallet. Bilder kommer senare, någon gång då jag kan fixa de. Vill ni lyssna hur det gick för mig och hur jag mår efter denna veckan, lyssna på "Plånboken" i P1 den 14 Mars klockan 10:03! Don´t miss!

Idag ska jag fika med Li :) Ska bli kul att äntligen träffas.

Om inte Ark vinner på lördag blir jag förbannad, någon ordning måste det vara!

Varsågod älskling! ( tihi )

Inga kommentarer: