Nu börjar det rosa monstret bli riktig känd :)
http://www.gt.se/index.jsp?a=899378
och
http://www.gt.se/index.jsp?a=899388
Och förresten har vi numera en döskalleklubb ihop :)
Idag bjöd chefen på mat på Moderna Museét, det var jättegott och jag åt en Quinoasallad för 135 spänn. Nu blev du lite avundsjuk L, eller hur?!
På Moderna hittade jag också en Sally Mann bok, givetvis med hennes vackra foton. Den önskar jag mig när jag fyller år om nio dagar *harkel* :)
torsdag, mars 01, 2007
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
2 kommentarer:
Lite kanske.
ha, bra :)
Skicka en kommentar