torsdag, mars 01, 2007

Elise is a rising star och lunchen på Moderna var god

Nu börjar det rosa monstret bli riktig känd :)
http://www.gt.se/index.jsp?a=899378
och
http://www.gt.se/index.jsp?a=899388
Och förresten har vi numera en döskalleklubb ihop :)

Idag bjöd chefen på mat på Moderna Museét, det var jättegott och jag åt en Quinoasallad för 135 spänn. Nu blev du lite avundsjuk L, eller hur?!
På Moderna hittade jag också en Sally Mann bok, givetvis med hennes vackra foton. Den önskar jag mig när jag fyller år om nio dagar *harkel* :)

2 kommentarer:

Linnea sa...

Lite kanske.

Sofies värld sa...

ha, bra :)