skip to main
|
skip to sidebar
Restlessness is me, you see
torsdag, mars 15, 2007
Jag mår inte bra, i tisdags rann bägaren över. Jag är orkelös och nu börjar kampen att ta sig upp igen. Livet är just nu piss!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Sofies värld
Livet handlar mest om musik, kärlek, engagemang, vänner och så mig då såklart.
Visa hela min profil
Mer av mig.
Facebook
Sofie ska bli "fit"
Bloggarkiv
►
2009
(16)
►
mars
(5)
►
februari
(6)
►
januari
(5)
►
2008
(113)
►
december
(7)
►
november
(9)
►
oktober
(9)
►
september
(10)
►
augusti
(11)
►
juli
(10)
►
juni
(10)
►
maj
(10)
►
april
(12)
►
mars
(12)
►
februari
(8)
►
januari
(5)
▼
2007
(141)
►
december
(2)
►
november
(4)
►
oktober
(14)
►
september
(10)
►
augusti
(10)
►
juli
(11)
►
juni
(13)
►
maj
(11)
►
april
(9)
▼
mars
(17)
Radiogala
En bra tisdag :)
J är en ny favorit
Tjugofemte mars
Allt är lite bättre
Kamp!
Underligheter
Jag mår inte bra, i tisdags rann bägaren över. Jag...
"Tiden går fort snart är man sjuttio"
Bajsdag!
Jävlar vad det brann!
Bradag :)
Nanobyxorna från Tyskland har kommit
En full helg som lämnar mycket att tänka på.
Memory Loves You
Elise is a rising star och lunchen på Moderna var god
Ännu en manual:)
►
februari
(23)
►
januari
(17)
►
2006
(34)
►
december
(18)
►
november
(4)
►
oktober
(12)
Läs dessa, jag gör de ;)
Anna
Disa
Elaine
Erika
Frida
Issa är i Indien
Julia
Linnea
Lisa
Malou
Systeryster & Svåger
Towe
Victoria
Mer kända bloggare och annat
HBTQ-brudar som bloggar
Helle Klein
Karin Långström Vinge
Tjuvlyssnat
"Claes och Malous roliga blogg projekt"
Jonas Gardell
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar