
Jag var hos J idag. J hjälpte mig att ta det första steget, ett steg som jag aldrig skulle kunnat fixa att ta själv, just nu. Och det var så jäkla enkelt för J, J bara sa det och jag nickade. J hade rätt.
Det verkar som om allt löser sig också, som J sa. "Det verkar ju lösas sig för dig" och jag nickade.
Allt kommer lösa sig Sofie, i sinom tid löser sig allt.
Sa jag att jag ska döpa min dotter till Sally förresten?
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar