måndag, mars 26, 2007

J är en ny favorit


Jag var hos J idag. J hjälpte mig att ta det första steget, ett steg som jag aldrig skulle kunnat fixa att ta själv, just nu. Och det var så jäkla enkelt för J, J bara sa det och jag nickade. J hade rätt.

Det verkar som om allt löser sig också, som J sa. "Det verkar ju lösas sig för dig" och jag nickade.

Allt kommer lösa sig Sofie, i sinom tid löser sig allt.

Sa jag att jag ska döpa min dotter till Sally förresten?

Inga kommentarer: