måndag, september 22, 2008

Tiden går alltid så fort när man har sådär jävla roligt jämt. Snart är de redan oktober och jag har inte riktigt förstått att de inte kommer bli varmt på ett bra tag igen. Ganska skönt, jag gillar hösten.

Med hösten kommer oftast en depression men de verkar inte så denna hösten. De har hänt bra saker denna hösten istället.
Mamma ska opereras, äntligen. Äntligen! Den 13 oktober. Hoppas allt nu går bra så att hon kan gå ordentligt igen.
De har hänt en sak till också, men de vill jag inte säga här. Alldeles för privat för att hängas ut på internet. Men bra är de, mycket bra :)

Den senaste tiden har jag rest. Först till Norrköping och sen till Göteborg. Skönt att komma bort lite och båda vistelserna var toppen, såklart.

Nu höstfika med Heidi!

2 kommentarer:

Emma sa...

Hm...vet jag vad det bra-iga är??
:o

Sofies värld sa...

du vet vad de bra-iga är:)
Lycka!