torsdag, september 04, 2008

Om man ser till de stora hela så har de här varit en toppen dag, en fantastiskt dag. Fast de har också varit en "bergochdalbanadag".
Jag fick sova ut till och börja med. Bara de var fantastiskt. Efter att jag pillat mig i naveln lite mötte jag upp Heidi på stationen och vi gick vidare till vår nya favorit loppis.
Efter tio böcker, en skål, en telefon och en portfölj/dataväska, var jag ganska lycklig.
Den loppisen är nu ett favvoställe. Senare var de möte med tjejjouren och mat på pims som gällde. Jag älskar Pims och som vanligt så blev jag beskylld för att flörta, av Johanna. De är bara de att Johanna tycker jag flörtar så fort jag öppnar munnen och ler lite. Okej, jag älskar att flörta, men de betyder inte att jag alltid gör de. Punkt.
Efter Pims hände de där som inte är eller var lika kul. Ibland är händelser större än hjärtat och då brister de. Jag önskar jag kunde trösta mer och bättre. Kanske räcker de jag gör, jag blir i alla fall berörd... Och du om du läser detta, jag älskar dig.

Inga kommentarer: