tisdag, september 02, 2008

Bilder från helgen, bland annat...

Såhär såg hela sängen ut när jag vaknade upp bakis hos Heidi. En pinne hade fått sätta sitt liv till och den skyldige är tagen på bar gärning. Ada ditt svin. Men söt är hon, skäggiga damen.
Anledningen till att jag var bakis var ännu en gång alkohol, men roligt hade jag :)
Förlåt Heidi för att jag väckte dig 6 gånger den där natten för att fråga om du ville ha vatten. Ville bara vara snäll och is i är gott. Sorry!
Sådär glad blir Heidi när man ger henne två väskor från 60- och 70-talet. Jag blir glad av att gå in i de här köket, för då vet jag att jag är hemma. Allas hem faktiskt.

Sigge är cool, även i motljus.

Annars är min nya favorit sysselsättning att lyssna på The Cardigans och tänka, samt planera ett mycket lovande framtids projekt med Heidi. Trösta har också blivit något jag fått lägga tid på, men de gör jag så gärna. Så gärna.

Jag längtar bort...

Inga kommentarer: