Anledningen till att jag var bakis var ännu en gång alkohol, men roligt hade jag :)
Förlåt Heidi för att jag väckte dig 6 gånger den där natten för att fråga om du ville ha vatten. Ville b
Sådär glad blir Heidi när man ger henne två väskor från 60- och 70-talet. Jag blir glad av att gå in i de här köket, för då
Sigge är cool, även i motljus.
Annars är min nya favorit sysselsättning att lyssna på The Cardigans och tänka, samt planera ett mycket lovande framtids projekt med Heidi. Trösta har också blivit något jag fått lägga tid på, men de gör jag så gärna. Så gärna.
Jag längtar bort...
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar