Kärlek och känslor kan man inte styra. De är min senaste lärdom. Jag har bara hört de förut, men som mycket annat vill jag uppleva de innan jag tror. Nu har jag upplevt och känt, eller känt för lite.
Jag har också lärt mig att man måste våga falla för att kunna stå rakt.
Eller som en vis, vacker kvinna i min närhet en gång sa:
"Människor som aldrig faller på riktigt, står heller aldrig på riktigt"
söndag, augusti 17, 2008
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar